Paladins usunęło ważny przedmiot, mieszając w leczeniu i Kauteryzacji
Najnowszy sezon wystartował w Paladins, więc gracze mogą już sprawdzać kolejnego bohatera, czy wbijać poziomy w przepustce sezonowej. Szczegóły na temat 7, a raczej VII znajdziecie tutaj. Tym razem przyjrzymy się innej zmianie, która weszła w życie wraz z nową aktualizacją.
Hi-Rez postanowił namieszać w leczeniu oraz redukcji tegoż leczenia w Paladins. Dotychczas istniał przedmiot o nazwie „Kauteryzacja”, który był kontrą na regenerację HP. Kauteryzacja stała się niezbędnym elementem każdego meczu i balansowanie jej wartości stało się stałym elementem gry – wówczas gdy pozostałe zmiany balansujące były planowane dookoła jej aktualizacji.
Deweloperzy uznali, że Kauteryzacja w swojej aktualnej postaci – niezależnie od wartości blokowania leczenia – nie jest czymś zdrowym dla przyszłości Paladins. Dlatego postanowili zmienić podejście do Kauteryzacji i redukcji leczenia w ogóle. W jaki sposób?
Wprowadzili pasywną wersję Kauteryzacji, którą każdy gracz będzie posiadać w strzałach głównych – i która będzie się skalować wraz z rozwojem meczu. Dzięki tej zmianie postaci wspierające powinny dalej czuć, że mają wpływ na rozgrywkę, a siła leczenia będzie w zdrowszy sposób wpływać na grę na każdym jej etapie.
Jeśli zatem zalogujecie się do Paladins to nie zdziwcie się, że nie znajdziecie Kauteryzacji w przedmiotach. Od teraz macie ją bowiem wbudowaną! Zamiast niej można nabyć „Zaopatrzenie”, czyli przedmiot przywracający amunicję po zdobyciu eliminacji. To jednak nie wszystko.
Wraz z Sezon 5: Rozłam do Paladins miał trafić nowy tryb Oblężenie (Rozszerzone). Hi-Rez zdecydowało się jednak opóźnić jego premierę ze względu na uwagi społeczności. W wyniku tego tryb ten pojawi się nie później niż 16 lutego w grze. Deweloperzy zapewniają przy tym, że warto będzie poczekać nieco dłużej.