Pierwszy raid w Battle for Azeroth, dungeony Mythic+, sezon PvP oraz Warfronts!
No, jak już człowiek wbił 120 poziom, pobawił się na dungeonach Mythic to nie miał za wiele do roboty w Battle for Azeroth. Ot, pozostało skończenie obu kampanii fabularnych (swojej wyspy i War Campaign) oraz farmienie reputacji, czy wzmacnianie medalionu. Na szczęście to już za nami, bowiem na salony w końcu wchodzą prawdziwe atrakcje.
Gracze na serwerach Ameryki Północnej już od wczoraj mogą podejmować nowe wyzwania, a Europejczycy otrzymali nowości dopiero dzisiaj rano. Niemniej już wszyscy możemy mierzyć się z Uldir, czyli pierwszym raidem w najnowszym dodatku do World of Warcraft.
W Uldir spotkamy ośmiu bossów i na ten moment raid dostępny będzie na poziomie Normal oraz Heroic. Za tydzień udostępniona zostanie wersja Mythic oraz pierwsze skrzydło pojawi się w Raid Finderze (co dwa tygodnie nowe skrzydło zostanie odblokowane).
To jednak dopiero początek atrakcji. W Zandalar oraz Kul Tiras znajdziemy teraz sporo nowych World Bossów, które czekać będą na śmiałków. Pokonanie ich zapewni osiągnięcie Unbound Monstrosities.
Fani walk pomiędzy graczami również znajdą coś dla Ciebie, bowiem startuje pierwszy sezon rozgrywek PvP. Conquest points wracają do akcji i gracze aktywnie rywalizujący ze sobą co tydzień będą mogli odbierać nowy sprzęt na poziomie raidowym, o ile spełnią wymagania.
Jedziemy dalej! Uldir to nie jedyne wyzwanie dla maniaków PvE. Wraz z raidem do gry wchodzą również dungeony Mythic+ (Keystone). Wraz z nim pojawił się nowy affix, Infested, związany z G’huun. Pojawi się na poziomie 10 Mythic lub wyższym, więc bądźcie gotowi walczyć z zarazą boga krwi.
Ach i na koniec Warfronts! W tym tygodniu Arathi Highlands kontrolowane jest przez Przymierze, zatem to oni mają jako pierwsi dostęp do nowych zadań oraz World Bossa. Lokacja należy do nich i mogą korzystać z niej, jak chcą. W tym czasie Horda musi dostarczyć odpowiedniej ilości materiałów, aby móc przeprowadzić atak.
Dzięki temu otrzymają dostęp do trybu PvE dla dwudziestu graczy. Kampanie wzorowane mają być na RTS-owym styli Warcrafta III, przy czym zamiast zarządzania jednostkami, weźmiemy w zabawie bezpośredni udział. Mnie to zdecydowanie bardziej przypomniało grę MOBA (testowałem podczas bety), przy czym po drugiej stornie znajdziemy jedynie komputerowego przeciwnika.
Po określonym czasie Horda nie będzie już miała dostępu do tego trybu, ale za to przejmie Arathi Highlands. I zabawa zaczyna się od nowa – Przymierze będzie musiało dostarczyć materiały, aby odblokować Warfront: Battle for Stromgarde, itd.
Nie wszystko jednak poszło po myśli Blizzarda. Otóż część graczy, która bawiła się w Mythic+ na dungeonach w Legionie otrzymała dzisiaj skrzynie z nagrodami. I co znaleźli w środku? Przedmioty na poziomie 400 ilvl, czyli wyższym, niż oferuje najnowszy raid. Spokojnie, podobno deweloper ma już wszystko pod kontrolą i nagrody zostaną usunięte. Niemniej ostatnio sporo tych błędów po stronie Blizzarda, prawda?
Nie wiem jak Wy, ale ogólnie jaram się jak Teldrassil!