Podsumowanie 2 lat w Heroes of the Storm
Strona Heroes of the Storm wzbogaciła się o Oś Czasu. Znajdziecie na niej najważniejsze wydarzenia z gry od Wiosny 2015 roku. Przygoda z Nexusem rozpoczęła się dla nielicznych już 13 stycznia 2015 roku, wtedy bowiem rozesłano zaproszenia do zamkniętych beta testów gry. Oficjalna premiera tytułu nastąpiła z kolei 2 czerwca 2015 roku – otrzymaliśmy 30 grywalnych bohaterów, 7 map i 130 skórek.
Teraz przenosimy się na BlizzCon 2015, kiedy to do walki dołączyli nowi bohaterowie, w tym Czo'gal – pierwszy w historii gatunku MOBA bohater kontrolowany przez dwóch graczy. Z kolei Lato 2016 to dla wielu czas rozstania z lub powrotu do Heroes of the Storm. Dlaczego? Wtedy bowiem gra rankingowa została gruntownie odświeżona i pojawiły się w niej kategorie ligowe, dywizje i sezony. Nie wszystkim jednak spodobało się rozwiązanie Blizzarda, czyli soft reset MMR.
Kolejny BlizzCon to kolejna nowość - Varian zostaje pierwszym w historii gry bohaterem wieloklasowym. Co dalej na horyzoncie? Heroes of the Storm 2.0, czyli MOBA Blizzarda zaczyna przypominać Overwatch. Na ten temat poczytacie w tym miejscu.
Heroes of the Storm przeszło sporą drogę przez te 2 lata. Dla jednych tytuł ten stał się doskonałą (casualową?) odskocznią od League of Legends czy Dota 2, a dla innych zaś mało wymagającą produkcją, nie wartą zachodu. A z Wami jak było?