Pomimo hejtu i problemów, World War 3 sprzedaje się jak świeże bułeczki

Ww3

Pomimo katastrofalnego startu (wielu ludzi nadal nie może normalnie wejść na serwery) i fali negatywnych recenzji (obecnie jest to tylko 49%) World War 3 sprzedaje się nadzwyczaj dobrze. 

Strona SteamSpy.com, która od lat zajmuje się zbieraniem danych o steamowych tytułach, informuje o ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy (100-200k). Dzięki takiemu wynikowi WW3 znalazł się w topowej dziesiątce Bestsellerów (z ostatniego tygodnia) . 

Można to chyba uznać za sukces. World War 3 to całkowicie nowa marka, za którą nie stoi przecież żadna duża firma. Cały hype został zbudowany na dobrych opiniach po zamkniętych testach. Szkoda, że piątek wieczorem wszystko trafił szlag…

Liczymy jednak, że Polacy ze studia The Farm 51 ogarną problemy, poprawią to, co ma być poprawione, a my dostaniemy wreszcie takiego WW3, jaki był obiektem zachwytów podczas CBT. 

Zagracie TUTAJ (koszt gry to 100 zł). 

Zobacz także

12 komentarzy