Popularność Albion Online nie spada. Po dwóch tygodniach nadal mamy długie kolejki

Albion Online to jakiś ewenement.
Sądziliśmy, że przypadek Albiona będzie podobny do innych "gorących" gier MMORPG, które debiutują na rynku lub transformują się na model Free-To-Play. Kilka dni chaosu, kilka dni obciążenia, kilka dni kolejek… i sytuacja zaczyna się stabilizować.
Tak się jednak nie stało. Od momentu debiutu darmowej wersji minęły prawie dwa tygodnie, a my wciąż obserwujemy ogromny tłok panujący na serwerze. W godzinach popołudniowych lub wieczornych nadal trzeba czekać cierpliwie w kolejce, żeby dostać się na serwer.



A to nie wszystko, bo dochodzą do tego również ogromne lagi spowodowane zbyt dużą ilością zalogowanych osób. Sandbox Interactive próbuje sobie z tym poradzić, ale chyba nawet oni nie przypuszczali, że ich gra przez tak długi czas będzie przeciążona.
UPDATE: w wielkanocny weekend padł kolejny rekord zalogowanych osób. Na samym Steamie mieliśmy prawie 13 tys. ludzi, na normalnej wersji równie tyle albo i więcej.
Problemy problemami, ale z drugiej strony trzeba się cieszyć. To jeden z niewielu MMORPG-ów w ostatnim czasie, który zaliczył sukces. Widocznie ludzie docenili grywalność i pewnego rodzaju klasyczność Albiona. To pełnoprawny przedstawiciel naszego gatunku, który posiada wszystko to, co powinna mieć produkcja Massively Multiplayer Online.
Wbijajcie TUTAJ.