Porażka za porażką. W Bless gra już mniej niż 2000 osób
Nie chcemy, ale niestety musimy napisać o kolejnej kompromitacji porażce Bless. Nowy „next-genowy” MMORPG (za 60 mln dolarów) zalicza faila za failem… Teraz jest podobnie.
Wczoraj (i w środę też) zaobserwowaliśmy najgorszy wynik w historii tej gry. Dzienna liczba równocześnie zalogowanych osób po raz pierwszy spadła poniżej 2000.
Mieliśmy nadzieję, że ubiegłotygodniowe łączenie serwerów spowoduje wzrost graczy albo przynajmniej zahamuje spadek. Nic z tego. Wynik CCU wciąż osiąga coraz gorsze rezultaty.
W takim tempie do końca wakacji liczba graczy może spaść poniżej 1000, co będzie gwoździem do trumny.
Ratunek? Chyba tylko transformacja na F2P. Ewentualnie permanentna obniżka ceny gry do 30-50 zł (tyle kosztuje Elder Scrolls Online oraz Black Desert).
Inne propozycje? Zamknięcie serwerów wydaje się chyba zbyt drastycznym posunięciem. Jeszcze.