Porcja informacji z Diablo II: Resurrected
Premiera „Nowego” Diablo 2 już tuż-tuż. Wrota piekieł zostaną otwarte za 2 tygodnie, 23 września. Wtedy przekonacie się na własnej skórze czy zremasterowana wersja się opłaca, czy lepiej pograć w Median XL lub Project Diablo.
Pora teraz na zmiany, jakie czekają Diablo II: Resurrected jeszcze przed premierą. Tak jak było wcześniej mówione i zostało teraz potwierdzone, z gry wylatuje opcja grania przez TCP / IP. Deweloperzy podczas technicznej alfy zauważyli, że ta funkcja powodowała jakieś tam problemy z bezpieczeństwem i musieli się jej pozbyć. Twórcy są świadomi, że to utrudni to prace niektórym osobom, którzy tworzą mody pod multiplayer, ale dobro innych graczy jest dla nich ważniejsze.
Posiadacie monitorów 21:9, czyli ultrawide, mogą się czuć smutni. Postanowiono wyłączyć tę opcję w ustawieniach graficznych, ponieważ dawała ona przewagę nad użytkownikami, posługującymi się 16:9. Mogliśmy swobodnie atakować potwory z daleka i nie reagowały na to w żaden sposób, tylko stały w miejscu i czekały na śmierć. Blizzard wie, że gracze z monitorami ultrawide mogą czuć się sfrustrowani i będą pracować nad rozwiązaniem problemu.
O wszystkim możecie przeczytać tutaj.