Problemy ze skalowaniem w WoW-ie. Potwory mają więcej życia niż powinny
Nawet Blizzardowi zdarzają się wpadki, które w mniejszy lub większy sposób wpływają później na całą grę.
Wielu fanów World of Warcraft donosi o problemach ze skalowaniem poziomów, które weszło do gry razem z wtorkowym patchem 7.3.5.
Chodzi przede wszystkim o zwiększoną ilość punktów życia niektórych potworków i bossów, przez co zabicie ich stanowi teraz ogromne wyzwanie. Dużo większe niż to było wcześniej.
To samo dotyczy instancji. Co chwila dostajemy zdjęcia, w którym czarno na białym widać, że potwory na Normalu mają więcej HP niż ich odpowiedniki na poziomie Heroic. A przecież powinno być odwrotnie. Stworki na Heroic Difficulty powinny posiadać o wiele więcej życia niż te na Normalu.
Porównanie. Po lewej mobek z Normal, po prawej z Heroic:
So.. I got curious and tested another dungeon, Vortex Pinnacle, and found the exact same thing. The first boss has 1.6 million hp on Heroic, but 3.04 million on Normal.
The second boss has 2.26 million hp on Heroic, but 3.37 million on Normal.
So I ran off to Bloodmaul Slag Mines to check... The very first mobs in there, Bloodmaul Enforcer, has 2.5 million hp on Normal. So I zoned out and changed it to Heroic... They had 1.44 million hp.
Przyznacie, że to niecodzienna sytuacja. Aż dziwne, że Blizzard nie zauważył tego błędu. To niepodobne do firmy, która jest uznawana za najlepszego i najbardziej profesjonalnego producenta (i zarazem wydawcę) na rynku MMORPG.