Projekt "Warcraft Tales" miał odmienić system questów w WoW-ie. Blizzard go zamknął...
Coraz trudniej jest mi zrozumieć postępowanie Blizzarda. Nie zamykają pirackich serwerów WoW-a, ale za to są pierwsi do niszczenia projektów, które w realny sposób wpłynęłyby na jeszcze wyższą grywalność World of Warcraft.
Chodzi o zapowiedziany kilka dni temu Warcraft Tales, który miał totalnie odmienić system questów w WoW-ie. Zamiast ściany tekstu, której i tak nikt nie czyta, dostalibyśmy nowy interfejs z krótką informacją na temat zadania. Do tego dynamiczne dymki… oraz pełnoprawny voice-acting. Pierwsza część WoW Tales miała pojawić się już w kwietniu.
Nic z tego, autor całego przedsięwzięcia poinformował wczoraj, że Blizzard nie życzy sobie takiego czegoś na rynku. Został zmuszony zawiesić swój projekt.
Gdzie tutaj sprawiedliwość? Nie mam zielonego pojęcia.