Przeniósł World of Warcraft na grafikę Unreal Engine 4. Zobaczcie nowy materiał...

Duro

Pamiętacie Pana Daniela L., który w 2015 roku podjął się rzeczy niemożliwej do wykonania. Otóż zachciało mu się… odtworzyć World of Warcraft na silniku Unreal Engine 4. 

Zaczął obiecująco. Udało mu się "zbudować" Westfall, Elwynn Forest, Duskwood oraz Goldshire. Potem jednak nastąpiła dłuuuuuga przerwa. Myśleliśmy, że to już koniec projektu, aż tu nagle w minioną sobotę otrzymaliśmy nowy materiał. 

Kolejną lokacją odtworzoną w UE4 okazał się Durotar („to ziemie leżące na wschodnim wybrzeżu Kalimdoru, nazwane tak po ojcu Thralla, Durotanie. Dzieli swoje granice z Barrens na zachodzie oraz część wybrzeża z Azsharą na północy. Durotar to przeważnie skały, a ziemia jest czerwona i popękana, podobnie jak na ziemiach ojczystych Orków - Draenorze”). 

Przypatrzcie się. Tak wyglądałby WoW, gdyby Blizzard zechciał rzucić kilkadziesiąt milionów dolarów (albo i więcej) i przenieść swojego sztandarowego MMORPG na wyższy poziom graficzny. 

Zobacz także

29 komentarzy