Przyszli pracować nad WoW-em, a teraz zakładają związek zawodowy

Dodany przez guru ponad rok temu
17 3211
Przyszli pracować nad WoW-em, a teraz zakładają związek zawodowy

Dokładnie pół roku temu gruchnęła wiadomość – najpierw – o zamknięciu serwerów Spellbreak, a dzień później o przejściu całego zespołu deweloperskiego gry (studia Proletariat) do Blizzard Entertainment.

Mowa o kilkudziesięciu osobach, które zasiliły ekipę odpowiedzialną stricte za World of Warcraft.

Jednak ludzie z Proletariat nie chcą być pozostawieni na pastwę dużej korporacji (szczególnie po tym wszystkim, co działo się w Blizzardzie w 2021 roku), dlatego planują stworzenie związku zawodowego, który da im w pewnym sensie neutralność i pewne przywileje.

Chcemy być ukochanym studiem gier ze zróżnicowanym zespołem, wykonującym naszą najlepszą pracę i tworzącym innowacyjne doświadczenia na granicy tworzenia gier. Łączymy się, aby chronić tę misję i przygotować studio na sukces, gdy wkraczamy w kolejny rozdział Proletariatu.

Ich głównym celami są:

  • Elastyczna polityka PTO (płatny czas wolny)
  • Możliwość pracy zdalnej na stałe
  • Otwarta i przejrzysta komunikacja dotycząca odszkodowań
  • Nadgodziny nigdy nie są obowiązkowe
  • Polityka nadająca priorytet DEI (różnorodność, równość, integracja) na każdym poziomie

Co na to Blizzard? Jeszcze nic.

Z doświadczenia jednak wiemy, że związki zawodowe nie są czymś, na co pracodawcy patrzą przychylnym okiem. Ale być może Blizzard nie będzie miał wyjścia? Poczekamy, zobaczymy. 


17 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube