Wczoraj zamknęli grę, dziś będą pracować nad WoW-em. Blizzard kupił twórców Spellbreak

Dodany przez guru prawie 2 lata temu
11 7357
Wczoraj zamknęli grę, dziś będą pracować nad WoW-em. Blizzard kupił twórców Spellbreak

Wczorajszy komunikat – o zakończeniu rozwoju i wyłączeniu serwerów Spellbreak – był o tyle dziwny, że nie podano w nim żadnego powodu ów zamknięcia.

Przypuszczaliśmy, że może chodzić o pieniądze… i pewnym stopniu mieliśmy rację. Firma Proletariat - ku zaskoczeniu wszystkich - została właśnie zakupiona przez Blizzard Entertainment.

Ponad 100 osób, które dopiero co pracowały nad Spellbreakiem, będą teraz odpowiedzialne za World of Warcraft (Dragonflight).

Członkowie Proletariat wzmocnią zespół programistów WoW-a, co ma pomóc ulepszyć rozgrywkę oraz skrócić czas oczekiwania na kolejne aktualizacje do gry.

Wypowiedź prezydenta Blizzarda:

Stawiamy graczy na czele wszystkiego, co robimy, i ciężko pracujemy, aby zarówno spełnić, jak i przekroczyć ich oczekiwania. Dużą częścią troski o nasze zespoły jest upewnienie się, że mamy zasoby do tworzenia doświadczeń, które pokochają nasze społeczności, jednocześnie dając naszym zespołom przestrzeń do odkrywania jeszcze bardziej kreatywnych możliwości w ramach ich projektów. Proletariat doskonale nadaje się do wspierania misji Blizzarda polegającej na częstszym dostarczaniu wysokiej jakości treści naszym graczom

Wypowiedź dyrektora generalnego Blizzarda:

Ludzie w World of Warcraft mają żarłoczny apetyt na treści. W ciągu ostatniego roku zaobserwowaliśmy, że musimy zwiększyć ilość treści, które możemy tworzyć, oraz częstotliwość, z jaką oddajemy ją w ręce naszych graczy.

To jedna z rzeczy, które ułatwiły nam podjęcie tej decyzji, aby rozpocząć współpracę z Proletariatem, ponieważ mają oni dużą zdalną siłę roboczą

Wypowiedź szefa Proletariat:

Spellbreak był krytycznym sukcesem i czuliśmy, że naprawdę dostarczyliśmy coś świeżego w gatunku battle royale. W tej dziedzinie panuje duża konkurencja, w której rywalizujesz z niektórymi z największych gier na świecie. Po prostu nie mogliśmy uzyskać prędkości niezbędnej do dalszego jej rozszerzania

Możliwość pracy dla odbiorców World of Warcraft jest naprawdę niesamowita

No i co myślicie o tym ruchu Blizzarda i twórców Spellbreak?


11 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube