PUBG może i traci graczy, ale i tak sprzedał 30 mln kopii

Po złej informacji („Koniec świata, PUBG zaczyna tracić graczy”) przyszła kolejną na dobrą.
Jeśli wierzyć stronie SteamSpy.com, to liczba sprzedanych egzemplarzy PlayerUnknown’s Battlegrounds na PC (tylko wersja Steam) przekroczyła w ostatnich dniach magiczne 30 milionów!
Kapitalny wynik, o którym większość producentów gier może tylko pomarzyć. Nie zapominajmy przecież, że mówimy o grze Buy-To-Play, która kosztuje 72 zł za sztukę (to polska, relatywnie niska cena).
Będzie jednak cholernie trudno osiągnąć w tym roku 50 mln, a nawet 40 mln. Sprzedaż PUBG-a znacznie spadła. To już nie są te „złote czasy”, kiedy w tydzień notowano po 2-3 mln nowych osób, a rekord Steama był pobijany co kilka dni.
Może to wina cziterów, a może coraz groźniejszej konkurencji (Fortnite zanotował niedawno lepszy wynik CCU niż PlayerUnknown's Battlegrounds).