Qhira oraz nowe zasady gier rankingowych już w Heroes of the Storm

Dodany przez PefriX ponad 4 lata temu
2 2453
Qhira oraz nowe zasady gier rankingowych już w Heroes of the Storm

Ja wiem, że dla większości z Was Heroes of the Storm to słaba/kiepska gra MOBA. Rozumiem również, że skreśliliście ją po tym, jak Blizzard pozbył się z niej e-sportu oraz zmniejszył zespół deweloperski. Akceptuję, że dla wielu jest to aktualnie „dead game”. Nie zmienia to jednak faktu, że wbrew wszystkiemu, jakieś nowości się pojawiają, a do tego, wbrew pozorom, ludzie wciąż grają!

Ostatnim razem pisałem Wam, że już wkrótce do Heroes of the Storm przybędzie postać z „nowego” uniwersum, czyli Nexusa. Qhira jest już dostępna w grze. Opis jej zdolności znajdziecie tutaj lub na filmiku poniżej.

Podzielono się również pełną rotacją map w grach rankingowych. Aktualnie dostępne są poniższe pola bitewne:

  • Przełęcz Alterak
  • Pole Bitewne Wieczności
  • Placówka na Braxis
  • Przeklęta Kotlina
  • Smocze Włości
  • Świątynia w Hanamurze
  • Piekielne Kapliczki
  • Podniebna Świątynia
  • Grobowiec Pajęczej Królowej
  • Wieże Zagłady
  • Odlewnia Volskaya Industries

Pula map dla trybu Szybki mecz zawiera teraz następujące pola bitew:

  • Wszystkie mapy z ligi Nexusa
  • Zatoka Czarnosercego
  • Ogród Grozy
  • Poligon Nuklearny

Skąd taka zmiana? Okazuje się, że gracze wyrażali niezadowolenie z powodu usunięcia ich ulubionej mapy z puli bądź dodania mapy przez nich nielubianej. Ok, to nic nowego, ale ciekawe, że sam Blizzard również zaczął kwestionować sens istnienia rotacji pól bitew, dlatego zdecydowano się na wyselekcjonowanie 11 map, które wejdą w skład puli dla ligi Nexusa. Do tego nie planują w przewidywalnej przyszłości zmiany tego zestawu.

 To jednak nie koniec zmian, jeśli chodzi o gry rankingowe w Heroes of the Storm. 1 sezon 2019 w Lidze Nexusa modyfikuje wiele systemów. Przykładowo, punkty rankingowe są teraz zmapowane bezpośrednio do wskaźnika MMR gracza w lidze Nexusa. System dobierania graczy nie bierze już pod uwagę rangi gracza. Opuszczenie poczekalni lub meczu w trybie rankingowym skutkuje nałożeniem na gracza kary -500 pkt. rankingowych. Karę tę można stopniowo odrobić w kolejnych meczach.

Zmniejszono liczbę meczów klasyfikacyjnych z 10 do 3, do tego usunięto mecze o awans i utrzymanie się w lidze. Gracze będą teraz automatycznie awansować do kolejnych dywizji/kategorii bądź z nich spadać.

Zmodyfikowano system utraty rangi poprzez zanikanie. Utrata rangi obejmuje wyłącznie graczy, którzy osiągnęli co najmniej rangę diamentową 5 i rozegrali wszystkie mecze klasyfikacyjne. Jeśli licznik zaniku rangi gracza nie przekracza 3 dni, zostaje zresetowany i będzie wynosił 3 dni w chwili rozegrania przez tegoż gracza meczu w lidze Nexusa. Jeśli licznik osiągnął lub przekroczył 3 dni, gracz odrobi 1 karny dzień za każdy rozegrany mecz (maksymalnie do 30).

Ponadto, dla graczy jest już dostępna rankingowa sezonowa seria zadań. Seria zadań będzie dostępna w każdym sezonie zmagań. Należy ją ukończyć, aby móc otrzymać nagrody na koniec sezonu rankingowego i zakwalifikować się na tablicę wyników rangi arcymistrzowskiej.

Ostatnim tchem wspomnę jeszcze o aktualizacji mapy Placówka na Braxis. O tym jednak będziecie musieli poczytać sobie tutaj.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube