RaiderZ rezygnuje z otwartego świata i podziału na klasy

Dodany przez guru ponad 2 lata temu
12 5913
RaiderZ rezygnuje z otwartego świata i podziału na klasy

Non-targetowy RaiderZ powraca na rynek, ale to, co zobaczymy (miejmy nadzieję) za kilka miesięcy będzie kompletnie różnić się od starej wersji gry – tej z czasów GameForge oraz Perfect World Entertainment.

Najnowszy Developer Update – opublikowany wczoraj w mediach społecznościowych – daje więcej światła na strukturę rozgrywki w RaiderZ.

W skrócie:

  • Koniec podziału na klasy postaci
  • Każdy gracz będzie mógł stworzyć unikalną postać na podstawie statystyk i broni
  • W kreatorze postaci wybierzemy jedynie imię oraz płeć dla postaci
  • Podstawowa zawartość gry została przekształcona w system lochów/instancji
  • Świat RaiderZ będzie składał się z normalnych mapek i lochów instancji, miast i miasteczek.
  • Na normalnych mapach możesz zbierać materiały, a także wykonywać niektóre misje.
  • Instancja Dungeon będzie jednak niezbędnym miejscem dla poszukiwaczy przygód, którzy chcą uprawiać sprzęt, zdobywać wysokiej jakości materiały i walczyć z bossami
  • Opracowywany jest Instance Dungeon System, który pozwoli w prosty i szybki sposób poszukiwać graczy i skalować – pod względem trudności – odpowiednie dungeony
  • Struktura narracyjna całego RaiderZ zostanie zmieniona, a wszystkie zadania zostaną odpowiednio dostosowane
  • Nie będzie więcej setów przedmiotów
  • Umiejętności pasywnie klas zostaną usunięte
  • Będziemy jednak mogli łączyć aktywne umiejętności i tworzyć całkiem nowe skille np. połączenie „Klątwy” i „Lodowej strzały”, stworzy „Przeklętą lodową strzałę”

Jeśli ktoś pamięta starego RaiderZ, to wie doskonale, że był to open-world z dosłownie kilkoma dungeonami pełniącymi rolę dodatków. Teraz będzie odwrotnie. To instancje będą pełniły pierwszorzędne znaczenie, a open-world zostanie zepchnięty na margines.

Tak czy siak, poprosimy o jakieś konkrety dotyczące premiery gry albo przynajmniej zamkniętych beta testów. No bo ileż można czekać? Powrót RaiderZ został zapowiedziany ponad trzy lata temu, a my wciąż tkwimy w tym samym miejscu.


12 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube