Ravendawn – wielki balans klas, więcej PvP, fajniejszy grind

Musicie przyznać, że Ravendawn rozwija się dotąd we wzorowym stylu. Dostajemy nie tylko realne nowości rozszerzające zawartość, ale także potrzebne – podyktowane przez społeczność – zmiany.
Ostatni patch (1.0.5.5) wprowadził największy do tej pory balans profesji. Deweloperzy doskonale zdają sobie sprawę, że zachowanie odpowiedniej równowagi to klucz do sukcesu.
Należy pamiętać, że utrzymywanie równowagi w grze MMORPG jest procesem ciągłym, w miarę ewolucji meta. Zależy nam na wprowadzeniu w przyszłości spójnych poprawek balansujących, podczas których będziemy nadal udoskonalać wszystkie Archetypy, Umiejętności i Ravencards.


W kolejnych patchach planowane są też zmiany w PvP, aby jeszcze bardziej zachęcić graczy do walki. Pierwszym krokiem będzie redukcja poziomu niesławy po zabiciu gracza.
W aktualizacji 1.0.6 wprowadzamy dwa nowe systemy zaprojektowane w celu zwiększenia dynamiki ryzyka i nagrody w dwóch podstawowych aspektach Ravendawn. Chociaż Ravendawn obejmuje zarówno elementy PvP, jak i PvE, nie skupiając się wyłącznie na jednym, przyznajemy, że aspekt PvP mógłby zyskać na dalszym rozwoju systemu. Gracze zobaczą 50% redukcję poziomu niesławy po zabiciu gracza transportującego pakiet handlowy, zarówno na lądzie, jak i na morzu.
Tavernlight Games chce też zmienić, inaczej, uatrakcyjnić grind, który jest podstawą Ravendawn Online, ale który może być nieco hardkorowy dla młodych osób (czyt. Casuali) wychowanych na questach i szybkim levelowaniu.
Nie podano szczegółów, aczkolwiek grind w Ravendawn ma się stać mniej monotonny i bardziej angażujący w rozgrywkę.
Chociaż Ravendawn jest zwolennikiem oldschoolowego, wymagającego grindowania doświadczenia MMORPG, jesteśmy również świadomi, że powtarzalność grindowania można jeszcze bardziej ulepszyć, aby uwzględnić także bardziej nowoczesnych graczy MMORPG. Obecnie opracowujemy 2 nowe funkcje, aby lepiej urozmaicić i wzbogacić doświadczenie grindowania, mając na celu zmniejszenie monotonii i zwiększenie zaangażowania graczy.
Zagracie TUTAJ.