Rekordowe przychody gier z powodu koronawirusa. League of Legends wrócił na szczyt

Firma Superdata dostarczyła nam kolejny raport, który potwierdził to, co już wszyscy wiemy.
Pandemia koronawirusa oraz konieczność siedzenia w domach (i grania w gry) przełożyła się na rekordowe zainteresowane i rekordowy przychody.
W porównaniu do kwietnia ubiegłego roku zanotowano 17-procentowy wzrost przychodów z cyfrowej dystrybucji. Ogólnie jednak gry mobilne urosły o 14%, gry pecetowe o 12%, a gry konsole o 42%.
Na pierwszą lokatę (w rankingu PC) powrócił League of Legends, Dungeon Fighter Online, który miał swoje problemy w Chinach (zamknięte kafejki internetowe – patrz newsa TUTAJ) spadł na drugą lokatę. Trzecia lokata dla CrossFire.
MOBA, MMORPG, MMOFPS – tak wygląda podium.

Dalej mamy Fantasy Westward Journey Online (MMORPG), Doom Eternal (FPS), CSGO (FPS), Fortnite (Battle Royale), World of Warcraft (MMORPG), Roblox (społecznociówka) oraz Call of Duty Modern Warfare (FPS).