Rewolucja w Neverwinter (Online). Level squish i usuwanie starej zawartości
Cryptic Studios idzie śladem Blizzarda oraz Bungie. Neverwinter (Online) spotka wkrótce to, co spotkało World of Warcraft oraz Destiny 2.
Po pierwsze.
Od następnego modułu/dodatku Neverwinter wprowadzi level squish. Maksymalny poziom doświadczenia, który wynosi obecnie 80 lvl, zostanie zmniejszony do 20 lvl.
Czyli 20 lvl będzie obecnym 80 lvl. I odwrotnie. Obecny 80 lvl będzie przyszłym 20 lvl.
Chcieliśmy poprawić wrażenia z zdobywania poziomów, dlatego uznaliśmy, że to dobry moment, aby przywrócić 20-levelowy proces. To pozwoli lepiej utożsamiać nam się z D&D, jednocześnie pomagając graczom zrozumieć, na czym należy się skupić, aby ulepszyć swoją postać.
Levelowanie będzie krótsze, ale za to bardziej skondensowane, dzięki czemu gracze odpowiednią przygotują się do end-game.
Po drugie.
Twórcy Neverwintera zdecydowali się także usunąć pewne mapy z gry, co ma bezpośredni związek z level squishem. Cryptic Studios nie nazywa tego jednak “usunięciem”, ale “vaulted”.
Poniższe strefy znikną z gry, jednak niewykluczone, że w przyszłości powrócą do NWO, ale już jako część Adventure System (stare kampanie przekształcone w przygodowe misje z nagrodami).
- Blacklake District
- Tower District
- Blackdagger Ruins
- Helm's Hold
- Pirate's Skyhold
- Rothe Valley
- Mount Hotenow
Sami widzicie, że już niedługo Neverwinter zostanie wywrócony do góry nogami. Zmiany brzmią rozsądnie, ale czy gracze będą tak samo zachwyceni?
Szczegóły TUTAJ.