Rewolucja w Vindictus. Zmiany dotknęły prawie każdego elementu gry!
Proszę szanowną administrację o dodanie oficjalnie newsa o najnowszej aktualizacji naszego serwera Vindictus. Rise:Revolution Update pojawiła sie na serwerach wczoraj po południu. Sam rejestr zmian jest epicko długi, więc nie będę się rozpisywał, co sie pozmieniało. Zapraszam do sprawdzenia samemu...
Użytkownik LordSvarog, który wysłał do nas taką wiadomość, rzeczywiście ma rację. Patch note nowego update’u dodatku jest długi i na swój sposób również rewolucyjny. Nie może być inaczej, przecież aktualizacja nazywa się Rise: Revolution, więc musi być rewolucyjna.
Zmiany dotknęły… praktycznie każdego elementu gry. Od strony fabularnej, która została całkowicie przebudowana (nowe dialogi, przystępniejsza historia, możliwość skipowania rozmów z NPC itd.), po nowości w skillach, statystykach, systemie walki, przedmiotach (nowe enchant scrolle, nowy ranking przedmiotów rarity), poprawionym interfejsie Vindictusa, łatwiejszym wejściu do instancji, totalnie przebudowanym Marketplace, nowych wymaganiach levelowych dla Enchantu, całkowitym usunięciu Weight System, zmianach w dropie (niektóre itemki wypadają teraz na innych levelach), reworku systemu obrażeń, nowościach w Battle Questach, balansie dotychczasowych rajdów… i wiele, wiele więcej.
Sami widzicie, że zamiast nowego contentu Nexon skupił się na poprawieniu komfortu rozgrywki. Można nawet uznać, że Vindictus stał się od wczoraj trochę inną grą. Bardziej funkcjonalną, bardziej przyjazną (dla nowych graczy) i w ogóle lepiej zbalansowaną.
Zagracie TUTAJ. Przypominamy, że od kilku miesięcy nie ma już podziału na Vindictus USA i Vindictus EU. Bawimy się na jednej wspólnej wersji!