Rośnie liczba graczy World of Warcraft
Wczoraj wieczorem dostaliśmy najnowszy raport finansowy Activision-Blizzard za drugi kwartał 2019 roku.
Co z niego wynika? Kilka rzeczy.
Produkty Blizzarda gromadzą 32 mln aktywnych graczy miesięcznie (MAU – Monthly Active Users). Jest to taki sam wynik jak za pierwszy kwartał roku, ale gorszy o kilka milionów od 2018 roku.
Overwatch jest „stabilny”, rośnie za to Hearthstone oraz interesujący nas najbardziej World of Warcraft.
Według Blizzarda od połowy maja wzrosła liczba abonentów/subskrybentów gry. Główna w tym zasługa aktualizacji „Rise of Azshara” oraz zbliżającej się premiery World of Warcraft Classic.
O Heroes of the Storm znowu nie wspomniano, co tylko pokazuje, że jest to najsłabszy i najmniej popularny (czyt. dochodowy) tytuł od Blizzarda. Cóż, gry MOBA są już passé. No chyba, że jesteś LoL-em lub Dotą 2.
Jesteśmy jednak ogromnie ciekawi kolejnego raportu (lipiec-wrzesień), który pokaże, jak wielkim sukcesem będzie (albo nie będzie) WoW Classic.