Sezon Dusz wprowadzi do Smite nową mechanikę na mapach - Przesilenie Dusz
Guru pisał, że Charon trafi do Smite gdzieś w lipcu, a w czerwcu rozpocznie się Sezon Dusz. Nie będzie to jednak typowa aktualizacja do tej boskiej gry MOBA, ponieważ wprowadzi dedykowaną mechanikę o nazwie Przesilenie Dusz oraz inne atrakcje:
„Mapa Podboju zanurzy się w świecie podziemnym, a śmierciom bogów będą towarzyszyć Przesilenia Dusz we wszystkich trybach gry. Podbój otrzymuje dwa nowe cele strategiczne: Sygnał Styksu i Uwolnionych Tytanów. Po raz pierwszy w historii gry SMITE, Tytani Porządku i Chaosu w końcu spotkają się twarzą w twarz w brutalnym starciu o dominację.”
Przesilenia Dusz to nowa mechanika obejmująca całą grę, co oznacza, że pojawią się one na każdej mapie w mite. Ta nowa funkcja wprowadza nowe cele, które mogą pojawić się w dowolnym miejscu na mapie, tworząc ogromną liczbę niepowtarzalnych możliwości. Gdy bóg umrze, w miejscu jego śmierci pojawi się Przesilenie Duszy.
Przesilenia Dusz to okrągłe obszary oddziaływania, które zapewniają szybkość ruchu wszystkim bogom na danym terenie oraz premię do obrażeń zadawanych bogom z niskim poziomem zdrowia w tym rejonie. Niby prosty pomysł, ale pewnie wpłynie na rozgrywkę.
Poza tym do gry trafi wielki nerf przedmiotów 3. stopnia – ich podstawowe wartości siły fizycznej i mocy magicznej zostaną zmniejszone o 30%. Z koilei podstawowe wartości zdrowia, ochrony fizycznej i magicznej będą mniejsze o 15%. Sezon Dusz ruszy w Smite już 13 czerwca.