Shiva zacznie siać spustoszenie w Smite pod koniec lutego
Guru wspominał już, że nowym bóstwem w Smite będzie Shiva. Hi-Rez ujawniło teraz umiejętności tej postaci, a także datę premiery. Shiva oficjalnie wejdzie do tej boskiej gry MOBA 22 lutego. Jeśli chodzi zaś o zdolności bohatera, to wyglądają następująco.
Zdolność pasywna – Samsara
Shiva cyklicznie przechodzi pomiędzy stanami Błogości i Zniszczenia, gdy zadaje obrażenia wrogim bogom z użyciem ataków i zdolności. Każdy stan zapewnia korzyści jemu i jego sojusznikom lub szkodzi wrogom. Podczas przełączania się między stanami czas odnowienia umiejętności Shivy (z wyjątkiem arcyzdolności) skraca się o 2 s.
Zdobiony zamach
Trójząb Shivy pokrywa się ogniem Agni, a on sam obraca się dookoła, zadając obrażenia, przyciągając wrogów i pozostawiając za sobą ognistą ścianę na krawędzi działania zdolności.
- Błogość – sojusznicy otrzymują premię do szybkości ruchu po przekroczeniu ognistej ściany.
- Zniszczenie – po przejściu przez ognistą ścianę wrogowie otrzymują efekt redukcji ochrony.
Przyspieszenie Damaru
Shiva uderza nasadą trójzębu w ziemię, wstrząsając bębnem Damaru i sprawiając, że energia rozprasza się i zadaje obrażenia wrogom. W zależności od wyboru, wrogowie w wybranym segmencie zostają również podrzuceni.
- Błogość – sojusznicy otrzymują premię do szybkości ataku, gdy energia przez nich przeniknie.
- Zniszczenie – wrogowie otrzymują osłabienie szybkości ataku, gdy energia przez nich przeniknie.
Słup świtu
Shiva wskakuje w słup ognia, gdzie medytuje przez krótki czas, otrzymując zmniejszone obrażenia i odporność na KT, zanim będzie w stanie ponownie się z niego wydostać. Każdy sus zadaje wrogom obrażenia, a gdy medytuje, słup emituje aurę.
- Błogość – sojusznicy wewnątrz aury zyskują kumulację bloku, a Shiva zyskuje maks. 3 z nich po jej opuszczeniu.
- Zniszczenie – wrogowie wewnątrz aury nieustannie otrzymują obrażenia.
Tandava Shivy
Shiva przez następnych 6 s wykonuje swoją Tandavę, zyskując odporność na KT i 20% redukcji obrażeń. Co 1,5 s może wykonać ówcześnie wybrany krok.
- Krok pierwszy – leczenie i odnawianie many sojusznikom.
- Krok drugi – 50% obrażeń i leczenia oraz wzmocnienie zasięgu i efektów kolejnego kroku.
- Krok trzeci – obrażenia i redukcja tarczy dla wrogów.
Hinduskie bóstwo to nie jedyna nowość, która trafi do Smite. Wraz z nim otrzymamy garść nowych skórek, a także system Biletu powitalnego. Wszyscy nowi gracze (od chwili pierwszego zalogowania się lub utworzenia konta) będą mogli korzystać z Biletu powitalnego przez 30 dni.
Każdy jego posiadacz będzie mieć własną, unikalną 30-dniową ścieżkę do ukończenia. Bilet powitalny będzie nagradzać za rozgrywanie zwykłych i rankingowych gier. Posiada 20 poziomów nagród – ostatnią z nich jest skrzynia „Wybierz sobie boga” dla każdego posiadacza.