Smite zmniejsza progi poziomowe na różne tryby gry
Wraz z aktualizacją 4.23 do Smite przybyły nie tylko nowe skórki, ale również kilka zmian. Większość z nich dotyczy balansu przedmiotów oraz postaci, chociaż części z nich nie ujrzycie w rozpisce na stronie. Zamiast tego Hi-Rez poinformowało o nich za pośrednictwem forum.
Co zatem zostało wprowadzone w aktualizacji? Zmniejszono progi poziomowe konta, które do tej pory ograniczały dostęp do niektórych trybów w Smite. Deweloperzy tłumaczą, że zmiany mają na celu poprawienie jakości zabawy dla nowych, jak i starych graczy. Od aktualizacji 4.23, początkujący będą mogli zapisać się na Normal Conquest, Arena oraz Joust od razu na 1 poziomie konta.
Inne tryby pozostaną niedostępne, dopóki nie wbijemy 15 poziomu. Warto tutaj zaznaczyć, że Clash oraz Assault będą dostępne za pośrednictwem kolejki Co-Op vs. AI (granie z botami).
Skąd ten pomysł? Ekipa z Hi-Rez zauważyła, że istnieje spore grono osób, które instaluje Smite’a dla konkretnego trybu. Ograniczenie poziomowe sprawiło z kolei, że potencjalni gracze uciekali – nie mieli ochoty bawić się w coś innego tylko po to, aby móc odblokować interesujący ich tryb. Dotyczy to przede wszystkim zabawy w Conquest.
Poza tym, dzięki temu system dobierania graczy nie będzie zestawiał weteranów z amatorami. Normal Conquest, Arena oraz Joust staną się polem bitwy przede wszystkim dla osób na przedziale 1-15, a ewentualne osoby o wyższym poziomie zostaną dobrane ze sobą.
Co ciekawe, dane ekipy Hi-Rez wskazują, że te tryby są najpopularniejsze wśród graczy, a do tego służą jako najlepsza skarbnica wiedzy o Smite. W ten sposób nowi będą mogli szybciej przyswajać zasady rządzące tą boską grą MOBA.