Spadki fpsów, zbugowana 64-bitowa wersja, opóźnione animacje. Aion 5.1 okazał się małym failem

GameForge to ma ciężkie życie. Nie dosć, że niemiecka firma cały czas jest krytkowana za swoją dotychczasową politykę, to jeszcze, jak na złośc, dochodzą do tego problemy techniczne.
Tak jak z wprowadzonym w minioną środę Aion 5.1, który okazał się… delikatnie mówiąc… małym failem. A może wcale nie takim małym. Forum i Facebook gry pełne są narzekań graczy: to na lagi, to na opóźnione animacje, spadki fpsów, ale przede wszystkim na zbugowaną 64-bitową wersję gry.
Przynajmniej GameForge nie chowa głowy w piasek i udaje, że nic się nie stało. Firma wystosowała nawet specjalny komunikat.
Wielu graczy po aktualizacji do wersji 5.1 napotkało sporo problemów z lagami, opóźnionymi animacjami itp. Jesteśmy świadomi ich istnienia, co możecie sprawdzić, przeglądająć naszą listę znanych problemów ale ich analiza może zająć trochę czasu. Na chwilę obecną byliśmy w stanie potwiedzić kilka problemów, które nasilają się na 64-bitowych wersjach klienta gry, a są mniej dokuczliwe na wersji 32-bitowej.
Do tego momentu wspieraliśmy wersje 64-bitowe i nasz launcher na podstawie konifguracji systemu uruchamiał odpowiednią wersję klienta. Teraz zadecydowaliśmy o wyłączeniu tej weryfikacji i launcher będzie uruchamiał 32-bitową wersję klienta bez względu na architekturę systemu. Mamy nadzieję, że taki zabieg pomoże graczom, którzy najbardziej narzekali na problemy z grą w wersji 64-bitowej.
Aż im współczuję. Tylko czy słusznie, jeśli nie potrafią wprowadzić działającej aktualizacji?