Spadki fpsów, zbugowana 64-bitowa wersja, opóźnione animacje. Aion 5.1 okazał się małym failem

Bez nazwy 1

GameForge to ma ciężkie życie. Nie dosć, że niemiecka firma cały czas jest krytkowana za swoją dotychczasową politykę, to jeszcze, jak na złośc, dochodzą do tego problemy techniczne.

Tak jak z wprowadzonym w minioną środę Aion 5.1, który okazał się… delikatnie mówiąc… małym failem. A może wcale nie takim małym. Forum i Facebook gry pełne są narzekań graczy: to na lagi, to na opóźnione animacje, spadki fpsów, ale przede wszystkim na zbugowaną 64-bitową wersję gry.

Przynajmniej GameForge nie chowa głowy w piasek i udaje, że nic się nie stało. Firma wystosowała nawet specjalny komunikat.

Wielu graczy po aktualizacji do wersji 5.1 napotkało sporo problemów z lagami, opóźnionymi animacjami itp. Jesteśmy świadomi ich istnienia, co możecie sprawdzić, przeglądająć naszą listę znanych problemów ale ich analiza może zająć trochę czasu. Na chwilę obecną byliśmy w stanie potwiedzić kilka problemów, które nasilają się na 64-bitowych wersjach klienta gry, a są mniej dokuczliwe na wersji 32-bitowej.

Do tego momentu wspieraliśmy wersje 64-bitowe i nasz launcher na podstawie konifguracji systemu uruchamiał odpowiednią wersję klienta. Teraz zadecydowaliśmy o wyłączeniu tej weryfikacji i launcher będzie uruchamiał 32-bitową wersję klienta bez względu na architekturę systemu. Mamy nadzieję, że taki zabieg pomoże graczom, którzy najbardziej narzekali na problemy z grą w wersji 64-bitowej.

Aż im współczuję. Tylko czy słusznie, jeśli nie potrafią wprowadzić działającej aktualizacji? 

Zobacz także

24 komentarzy