Spora część pracowników Blizzarda to kobiety i osoby niebinarne
Koncern Activision-Blizzard opublikował właśnie dane dotyczące poszczególnych “reprezentacji” grup.
I tak właśnie dowiedzieliśmy się (TUTAJ), że w tym roku 26% wszystkich pracowników Activision-Blizzard stanowiły kobiety oraz osoby niebinarne (czyli osoby, które nie definiują się jednoznacznie w kategoriach płci męskiej ani żeńskiej). Dla porównania w 2021 roku ta liczba wynosiła 24%.
Rośnie też różnorodność etniczna w firmie: z 36% w 2021 roku do 38% teraz.
Jednak planem Activision-Blizzard, zgodnie z tym co napisano kilka miesięcy temu, jest wzrost zatrudnienia kobiet oraz osób niebinarnych o 50% w górę (do 2025 roku).
Czyli że kobiety i osoby niebinarne - w teorii - będą mieły łatwiejszą drogę w podjęciu tutaj pracy. Tak wychodzi…
Wspieramy zróżnicowane, sprawiedliwe i integracyjne środowisko pracy, aby zapewnić różnorodne i wszechstronne perspektywy uwzględniane w projektowaniu gier, w tym fabuły, rozwój postaci, rozgrywkę i interakcję ze społecznością.