SUN Online to drugi New World. Mnóstwo bugów i problemów
Oczywiście cieszy fakt, że po 9 latach nieobecności SUN Online (Soul of the Ultimate Nation) powrócił na rynek i że nowe pokolenie graczy może cieszyć się tym klimatycznym tytułem.
Niestety, zamiast wielkiego święta, reaktywacja SUN Online okazała się wielkim rozczarowaniem – głównie z winy Webzenu, który dostarczył niekompletną i super zabugowaną wersję.
Hmm, od czego by tu zacząć?
***
Gracze mają problemy z logowaniem (wpisują poprawne dane, a gra nie wpuszcza ich na serwer)
Nie działają umiejętności AoE
Czat gry nie działa na wielu płaszczyznach
Wielu questów nie można ukończyć
Są problemy z optymalizacją (kilkunastoletni MMORPG, który ledwo daje radę na nowoczesnych PC)
Wykorzystując exploity gracze zarabiają mnóstwo kasy, przy okazji niszcząc ekonomię
Gracze donoszą o znikających przedmiotach
Na serwerze można już spotkać chińskie boty
Ale wiecie co jest najgorsze? Że od premiery reaktywacji SUN Online minęły już prawie dwa tygodnie, a większość bugów nadal nie udało się załatać.
W obecnym stanie SUN Classic nie nadaje się do zabawy. Polecamy przeczekać tę “zawieruchę” i spróbować swoich sił za kilka tygodni. Oczywiście jeśli Webzen stanie na wysokości zadanie i zrobi co do niego należy - czyli naprawi grę. W innym przypadku nie macie tutaj czego szukać.
SUN Online = drugi New World.