Szef New World: “odnieśliśmy wielki sukces, ale popełniliśmy także błędy”

Oto najważniejszego fragmenty “gościnnego posta”, jakiego Scot Lane – Game Director New World – udzielił serwisowi VentureBeat.
Jedziemy:
“W ciągu ostatniego roku odnieśliśmy wielki sukces i popełniliśmy kilka błędów. Dużo się nauczyliśmy przez ten czas i jesteśmy gotowi zastosować te wnioski w przyszłości”.
“New World ewoluował z survivalowej/rzemieślniczej gry do pełnoprawnego MMO PvPvE — ewolucja, która była w dużej mierze kierowana przez to, co usłyszeliśmy od graczy w czasie testów”.
“W pierwszym roku wprowadziliśmy wiele zmian w New World i chociaż niektóre z nich to nowe treści, takie jak ekspedycje i zadania, wiele z nich to także zmiany jakości życia, które są bezpośrednio oparte na tym, co zaobserwowaliśmy i o co prosili gracze”.
“Słuchanie naszych graczy jest drogą do zbudowania świetnej gry”
“Czytamy czat w grze pod kątem wzmianek o problemach, obawach, a także o tym, co lubią ludzie, abyśmy mogli się do nich przyjrzeć. Analizę nastrojów bierzemy również z różnych źródeł, w tym z naszych oficjalnych forów, opinii w grze i Reddit, gdzie mamy tętniące życiem społeczności, które powiedzą nam, kiedy nam się nie udaje lub kiedy robimy to dobrze.”

“Jednak najważniejsze jest to, żeby grać we własną grę. Trudno podejmować świadome decyzje bez głębokiego zrozumienia doświadczenia gracza, które można zdobyć tylko przez czas spędzony w tym świecie”.
“Co do bugów, zbudowaliśmy telemetrię, więc kiedy mamy błędy, które psują rozgrywkę lub, co gorsza, prowadzą do exploitów, jesteśmy w stanie wykorzystać zebrane dane do naprawienia większości z nich. Ponadto zbudowaliśmy automatyzację wokół wielu z tych systemów, więc teraz, gdy pojawia się błąd, często wiemy o tym przed graczem. Oznacza to, że teraz widzimy problemy, zanim się rozprzestrzenią”.
“Słuchanie jest zabawne. Słuchanie sprawia, że ludzie są szczęśliwi, ponieważ wiedzą, że zostali wysłuchani. Słuchanie działa. A słuchanie sprawia, że odnosisz sukcesy.”
Przypominamy, że już pojutrze New World otrzyma swój pierwszy dodatek “Brimstone Sands” – z ogromnym regionem, nową ekspedycją, nowym rodzajem broni oraz przebudowanym początkiem.
Zagracie TUTAJ.