Szef Spectre Divide zapewnia, że gra nie umarła
Jakiś czas temu pisałem o niepewnej sytuacji Spectre Divide. Graczy na Steamie ubywa, a studio zwolniło garść pracowników. Teraz postanowił wypowiedzieć się szef Mountaintop Studios, który zapewnia, że gra nigdzie się nie wybiera. Nie wiem, co innego miałby powiedzieć, bo w końcu nie chce odstraszyć graczy, ale czujcie się poinformowani.
CEO Nate Mitchell postanowił odnieść się do kwestii nie tak wysokiej liczby graczy. Jak twierdzi, nie oznacza to końca Spectre Divide, bo darmowa produkcja dalej będzie rozwijana. Przyznał jednak, że studio liczyło na większe zainteresowanie. Niemniej ekipa podobno jest przygotowana i ma plan na przyciągnięcie do siebie społeczności. Nie warto więc jeszcze skreślać Spectre Divide.
Spectre Divide tworzone było przez cztery lata i w najbliższym czasie mamy otrzymać aktualizacje przygotowane właśnie z myślą o dostarczeniu nowych atrakcji. Podziękowano także oddanej społeczności, która faktycznie aktywnie gra w tego taktycznego hero shootera.
Pozostaje więc czekać i obserwować co z tego Spectre Divide wyniknie. Ja mam wątpliwości, czy gra znajdzie sensowne miejsce na rynku, skoro podczas premiery nie przyciągnęła tłumów. Niemniej może jeszcze nie wszystko stracone? Standardowo, czas pokaże!