Tak wygląda WoW 2.0 (WoW na Unreal Engine 5). Pokazano gameplay z testów

Autorzy Turtle WoW nic nie sobie robią z pozwu, jaki wytoczył im niedawno Blizzard Entertainment.
Blizzard versus Turtle WoW. Chcą zamknąć jeden z największych privów do WoW
Właśnie pokazali gameplay z wewnętrznych Alfa Testów Turtle WoW 2.0 „Unreal Azeroth”, który ma być odtworzonym World of Warcraft, ale na silniku Unreal Engine 5.
To właśnie Turtle WoW 2.0 jest jedną z głownych z osi pozwu “Zamieci” przeciw Turtle. Mówiąc prościej: Blizzard bardzo chce ubić ten projekt.
Radzimy docenić wartość materiału, bo to prawdopodobnie pierwszy i ostatni gameplay z Turtle WoW 2.0. Trudno oczekiwać, aby Blizzard odpuścił twórcom priva, aby ci mogli kontynuować prace nad wersję Unreal Engine 5. Zamknięcie serwera i uśmiercenie Turtle WoW 2.0 jest więcej niż pewne.
Dla przypomnienia. Turtle WoW 2.0 - oprócz nowej grafiki - ma/miał posiadać również odnowioną rozgrywkę z nowymi funkcjami.
- Rozszerzenie dzienników zadań poza limit 20 zadań.
- Prawidłowa obsługa ekranów panoramicznych.
- Dodanie suwaka pola widzenia (FOV).
- Obsługa technologii DLSS i AMD FidelityFX zapewniająca lepszą wydajność i jakość grafiki.
- Lepsza wydajność i obsługa addonów.
- Opatentowany program anty-cheat, który sprawia, że każde istniejące oprogramowanie służące do botów i oszukiwania staje się bezużyteczne.
- Obsługa gry międzyplatformowej: zgodność z szeroką gamą urządzeń, w tym smartfonami i tabletami z systemem Android