Team Fortress 2 przeżywa kryzys

Kryzys w Valve? Spadająca liczba aktywnych graczy w Dota 2, spadająca liczba aktywnych graczy w Counter Strike: Global Offensive, a teraz jeszcze najgorszy wynik w historii Team Fortress 2.
Luty, marzec i kwiecień 2018 roku były najgorszymi miesiącami w historii gry.
O ile pod koniec 2017 roku na serwerach mieliśmy średnio od 50 do 53 tys. aktywnych graczy, to potem nastąpił bardzo drastyczny spadek CCU. Średnia liczba grających zmniejszyła się do 36-39 tys. Najgorszej było w lutym, gdzie Team Fortress 2 stracił prawie 30% swoich oddanych fanów.

Trudno powiedzieć, co jest powodem utraty zainteresowania/zaufania fanów. Przecież Team Fortress 2 nie stracił nagleswojej jakości, to raczej coś innego. Może gierka po prostu się znudziła albo ludzie przerzucili się na… Fortnite Battle Royale, który utrzymane jest w podobnym klimacie i który oferuje jeszcze lepszą zabawę.
Tak czy siak, Valve ma o czym myśleć. Karciankowy Artifact nie wygląda na grę, która zrewolucjonizuje rynek i kolejny raz wprowadzi Valve na salony.
A mogli wydać Half Life 3…