The Settlers Online ma problemy. Tak jak większość przeglądarkowych MMO
Uśmiercenie technologii Flash mocno namieszało na rynku przeglądarkowych MMO. Niestety w tej grupie znajduje się The Settlers Online.
Co prawda już w listopadzie ubiegłego roku Ubisoft zapowiedział “przejście” na nowy silnik (Unity Engine), ale zanim to nastąpi tamtejsi gracze muszą się mierzyć z pewnymi utrudnieniami. Czy to z klientem Flash, czy to z Mac Os, czy to z 32-bitowymi systemami.
Fragment najnowszego komunikatu dotyczącego wersji klientowej i wersji Mac Os:
Wiemy, że niektórzy z Was są przyzwyczajeni do grania w systemie macOS lub 32-bitowym systemie Windows i dlatego nie są w stanie obecnie grać w The Settlers Online. Jest nam naprawdę przykro. Chcieliśmy, aby nowy klient od samego początku działał na wszystkich platformach i systemach operacyjnych. Ale musimy przyznać, że nasz zespół programistów musi stawić czoła wyzwaniom technicznym i (czasem nieprzewidzianym) trudnościom ze wszystkimi zmianami, które zachodzą w naszej ukochanej grze. Ponadto uzyskanie odpowiedniego wsparcia dla wszystkich platform wiąże się nie tylko z wysiłkiem naszego zespołu programistów, ale także z koordynacją z niektórymi innymi partnerami, co oznacza, że sprawy nie zawsze są całkowicie w naszych rękach; stąd dzisiejsze oświadczenie:
Bardzo nam przykro, ale nie będziemy mogli wdrożyć wersji klienta na macOS i - w przypadku użytkowników macOS - musimy czekać na wersję „The Settlers Online” poprzez Unity, która będzie dostępna później, zgodnie z planem.
Jeszcze raz przepraszamy za brak lepszych wiadomości dla graczy, których to dotyczy.
Niestety, musicie zacisnąć zęby i wytrzymać. Premiera The Settlers Online na Unity Engine nastąpi gdzieś między Walentynkami a Wielkanocą. Oczywiście jeśli obejdzie się bez opóźnień.
W The Settlers Online zagracie TUTAJ (po polsku).