Throne and Liberty ma datę premiery. Nowe informacje i pokaz nowego systemu walki
Dzisiaj rano – zgodnie z obietnicą – miała miejsce specjalny stream z Throne and Liberty (“Launching Showcase”), na którym NCSoft ujawniło datę premiery, jak i niezbędne informacje o grze.
No i rzeczywiście, Throne and Liberty ma termin wydania – 7 grudnia, jednakże w tym przypadku chodzi tylko o Koreę Południową. Europa i Ameryka Północna będą musiały poczekać najprawdopodobniej kilka miesięcy dłużej.
Szkoda, bo pierwsze zapowiedzi mówiły o globalnej premierze dla całego świata…
Czego jeszcze dowiedzieliśmy się z dzisiejszego pokazu?
- Świat gry jest ogromny i w pełni otwarty
- Pogoda i pory dnia mają wpływ na rozgrywkę
- Na premierę pojawi się mnóstwo grupowych dungeonów dla 6 graczy
- Monetyzacja gry (zgodnie z niedawnymi rewelacjami) ma się opierać na Karnecie Bojowym oraz przedmiotach kosmetycznych
- Żadnych lootboxów i gachy!
- Brak funkcji automatycznej walki
- Zmniejszono wymagany exp na poziomy
- “Nawet osoby, które grają 1-2 godziny dziennie, będą w stanie osiągnąć maksymalny poziom w ciągu miesiąca”
- Rajdy zostaną podzielone na rajdy PvE oraz PvPvE
- Interfejs został przerobiony, bo “za bardzo przypominał ten z gier mobilnych”
- Pierwotnie NCSoft miał plan wypuszczenia TL na urządzenia mobilne, ale porzucił pomysł
- Throne and Liberty trafi tylko na PC i konsole
- Trzy razy do roku TL ma otrzymywać wielkie aktualizacje/dodatki
- Pierwszy “dodatek” zawita po kwartale i wprowadzi nowy region górski
Cinematic trailer:
Języczkiem uwagi jest jednak system walki, który był mocno krytykowany podczas wiosennych testów. NCSoft nadało temu priorytetowy cel i bardzo gruntownie przerobiło walkę w grze.
Od teraz możemy atakować cele w czasie ruchu. Zwiększono także liczbę początkowych umiejętności i zmieniono szybkość uczenia się nowych umiejętności. Dodano także wiele nowych rodzajów umiejętności. System statystyk, w którym niektóre statystyki wpływały tylko na siłę ataku niektórych broni, został całkowicie zmieniony. Umiejętności pasywne broni, które były skuteczne tylko podczas używania określonej broni, zostały dostosowane tak, aby miały równomierny wpływ na wszystkie bronie.
(więcej pisaliśmy o tym TUTAJ)
Nowy lepszy system walki Throne and Liberty wraz z pokazem umiejętności dla poszczególnych klas możecie obejrzeć poniżej.