To koniec Smite i Paladins! Hi-Rez zwalnia ludzi i skupia się na Smite 2!

Hi-Rez zawsze zajmowało specyficzną pozycję na rynku. Ich gry sieciowe nigdy nie były wybitne, ale znajdowały swoją niszę. Czy to mowa Smite, czy Paladins, a także ich wcześniejszych tytułach, jak Rogue Company, Realm Royale, Tribes lub Global Agenda. Najwidoczniej jednak te dwie główne produkcje przestały się opłacać, ponieważ firma przechodzi ogromną restrukturyzację i… przestaje je rozwijać.
Hi-Rez poinformowało o końcu dalszego rozwoju Smite, Paladins, a także Rogue Company. Tytuły te nie zostaną zamknięte, ale nie są priorytetem firmy i zwyczajnie nie będą dalej aktualizowane. Wiecie, przechodzą w klasyczny tryb utrzymywania (maintenance mode). Zamiast pakowania zasobów w stare produkcje, wszystkie siły Hi-Rez zostaną skoncentrowane na Smite 2.
To jednak nie koniec informacji, bo Hi-Rez ponownie zwalnia pracowników. Kilka miesięcy temu miały miejsce pierwsze zwolnienia i teraz nastąpiły kolejne. Na ten moment nie wiadomo, jak dużo osób pożegnało się z pracą, ale ponoć jest ich sporo. Mowa nawet o 70 osobach, kiedy w Hi-Rez pracowało ich około 144.
Czy to oznacza upadek Hi-Rez? Jeszcze nie wiadomo, wszak cała nadzieja w Smite 2!