To World of Warcraft, ale przeniesiony na silnik Unreal Engine 4

2019 07 11 170512

Ten YouTuber zasługuje na wielkie słowa uznania. Od trzech lat mozolnie przenosi największego MMORPG w historii na silnik Unreal Engine 4. 

Rozpoczął od odtwarzania Westwall i Elwynn Forest, ale potem – w miarę upływu czasu – zajmował się kolejnymi lokacjami. Grizzly Hills, Duskwood czy należącymi do Hordy ziemiami Durotar. 

Jego ostatnie efekty widać na tym filmiku. Musicie to obejrzeć: 

Tak mniej więcej mógłby wyglądać World of Warcraft, gdyby Blizzard zdecydował się na remaster lub stworzenie drugiej części gry. 

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że to mało prawdopodobny czy wręcz niemożliwy scenariusz, ale pomarzyć można, prawda? Tego akurat nikt nie może nam zabronić. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz także

28 komentarzy