Twórcy Vindictusa przepraszają… za Vindictusa. „Gra stała się ciężarem, a nie przyjemnością”

Dodany przez guru 4 dni temu
15 5555
Twórcy Vindictusa przepraszają… za Vindictusa. „Gra stała się ciężarem, a nie przyjemnością”

To naprawdę nie zdarza się często, baa, to zdarza się niebywale rzadko, żeby producenci danej gry tak krytycznie, tak otwarcie i tak szczerze mówili o słabościach swojej gry.

A jednak…

Deweloperzy Vindictusa wystosowali specjalny komunikat, w którym dołączają do krytyki gry (ze strony swoich playerów).

Dzięki licznym opiniom napływającym z różnych regionów zrozumieliśmy, że dla wielu gra stała się źródłem ciężaru, a nie przyjemności.

Przepraszamy szczerze, że Vindictus, który miał być źródłem rozrywki, zamiast satysfakcji przyniósł nudę i pustkę, a oczekiwanie na nowe wyzwania zostało zastąpione presją i wyczerpaniem.

Nasze plany i wizje przyniosły inny rezultat niż ten, którego wszyscy oczekiwali, i jest to wyłącznie nasza wina, że nie udało nam się nadrobić tej różnicy w odpowiednim czasie.

Producenci Vindictusa biją się w pierś, że ich „nowa” polityka rozwoju gry była błędem (szybkość aktualizacji kosztem jakości aktualizacji). Dlatego zamierzają wrócić do poprzedniego harmonogramu (zwiększanie max lvl co 1,5-2 lata oraz nowy rajd co cztery miesiące).

Naszym zamiarem było zmniejszenie nudy wynikającej z powtarzalnej rozgrywki poprzez częstsze wprowadzanie nowych bitew oraz zapewnienie radości z szybkiego rozwoju poprzez obniżenie progu zdobywania przedmiotów. Jednak wyniki okazały się inne od naszych oczekiwań.

Wbrew naszemu przekonaniu, że ilość i szybkość udostępniania treści przyniesie radość, każda nowa treść nie spełniała oczekiwań.

Najbliższy cel jest prosty: „stworzenie środowiska, z którego będziesz mógł korzystać w dłuższej perspektywie, poprzez poprawę równowagi między poczuciem rozwoju a satysfakcją z nagród w stosunku do zainwestowanego czasu i pieniędzy”.

Nexon obiecał też bardziej słuchać swoich graczy i zająć się ulepszeniem istniejących systemów, w tym również dalszym udoskonalaniem systemu walki, który jest znakiem rozpoznawczym marki.

To nasza refleksja i nowa obietnica dotycząca przyszłych kierunków. Od teraz będziemy uważniej słuchać Waszych głosów i wspólnie podążać tą drogą.

W Vindictusa zagracie TUTAJ.

(obecnie trwa tam Jump Event - rozdają postacie z wbitym 115 lvl)


15 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube