Untamed Isles - nowy MMORPG uzbierał 2,5 miliona złotych

Dodany przez guru około 3 lata temu
2 2172
Untamed Isles - nowy MMORPG uzbierał 2,5 miliona złotych

Kilka dni temu zakończyła się Kickstarterowa zbiórka na Untamed Isles – “monster hunting and taming, turn-based MMORPG”, który pod wieloma względami przypomina Pokemonowy tytuł (porównania z TemTem są jak najbardziej na miejscu).

Twórcy chcieli uzbierać 200 tysięcy dolarów nowozelandzkich, ale ich projekt przyciągnął takie zainteresowanie, że ostateczna kwota była ponad cztery razy większa.

Untamed Isles wygenerowało w sumie NZ$ 840,994, co w przeliczeniu daje 2,4 mln złotych.

Sukces przez wielkie “S”.

Teraz jednak pojawia się podstawowa kwestia – czy z takim budżetem, takim zapleczem i takim zaufaniem (ze strony społeczności) uda się doprowadzić sprawę do końca i wydać Untamed Isles w pełnoprawnej formie?

Sami dobrze wiecie, że z kickstarterowymi, ogólnie, z crowdfundingowymi tytułami bywa różnie. Niektóre okazują się scamami, niektóre nie mogą wystartować nawet 10 lat od zakończenia zbiórki.

Tak PefriX pisał o tej grze:

W ramach rozgrywki będziemy spotykali innych graczy, łapali stworki, hodowali je, trenowali, a także brali udział w turowych potyczkach. Oczywiście turowych. Pojawi się housing, zbieranie przedmiotów i rajdy.

Untamed Isles skorzysta z technologii blockchain i pozwoli zamienić przedmioty z gry w tokeny NFT, które sprzedamy na dowolnej aukcji, zamieniając je w ten sposób w realną gotówkę. Deweloperzy zapewniają, że w ten sposób będziemy mogli handlować nie tylko stworkami, czy zwykłymi przedmiotami, ale również tytułami zdobywanymi za różne aktywności. Twórcy zaznaczają jednak, że ich model „play to earn” nie zakłada, że gracz MUSI korzystać z kryptowalut/technologii blockchain, aby grać. Bez tego elementu Untamed Isles nadal będzie w pełni dostępne.

Projekt zaoferuje możliwość łączenia stworków w nowe gatunki, a poza tym zaoferuje 15 typów/żywiołów. Istoty składają się z siedmiu elementów, co pozwoli na „niemal nieskończone kombinacje”. Nowe stworki stworzone w ten sposób będą dziedziczyły różne statystyki/geny, a także odmienne typy, przez co „breeding” będzie istotną częścią zabawy.

Przy sobie będziemy mogli trzymać jedynie 6 istot, a walki skoncentrują się na potyczkach 1 na 1. Pojawią się tryby 2 na 2 i 3 na 3 w niektórych elementach zabawy, pozwalając na kooperację oraz rywalizację drużynom graczy.

 


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube