Vindictus uprości rozgrywkę. “Chcemy, aby gracze od razu walczyli z bossami”
Jeszcze w tym miesiącu (prawdopodobnie w następny wtorek-środę) Vindictus wprowadzi bardzo duże zmiany do gry mające na celu maksymalnie UPROŚCIĆ początkową rozgrywkę.
Historie, które można uznać za samouczki, zostaną wyłączone z głównej fabuły, pozwalając graczom skupić się wyłącznie na głównej historii gry Vindictus. Ponadto gracze będą mogli pominąć dialogi fabularne. Ale to nie wszystko…
Po pominięciu fabuły gracze mogą od razu przejść do walk z bossami. Mamy nadzieję, że ta odnowa sprawi, że rozgrywka będzie płynniejsza, a ścieżki bardziej efektywne, a bitwy krótsze.
Aby uniknąć zbyt szybkich lub mechanicznych walk z bossami, planuję również dostosować równowagę potworów-bossów, co ulepszy wrażenia z poziomowania i zapewni przyjemną rozgrywkę akcji.
Nexon wprowadzi też zmiany do dropów, aby w miarę rozwoju postaci gracz otrzymywał potrzebne przedmioty, a nie np. więcej złota. “Sprzęt, AP, mikstury i inne niezbędne rzeczy będą obficie dostarczane, wspierając graczy w przygotowaniach do bitew rajdowych”.
Jeśli chodzi o nową klasę, miała ona trafić na przełomie listopada i grudnia, ale ostatecznie pojawi się gdzieś w styczniu. Będzie to
W Vindictusa zagracie TUTAJ.