W najbliższym patchu Elder Scrolls Online ulepszy swój system walki

Dodany przez guru prawie 3 lata temu
9 6903
W najbliższym patchu Elder Scrolls Online ulepszy swój system walki

Na tę informację czekali wszyscy, no prawie wszyscy fani Elder Scrolls Online.

W najbliższej aktualizacji (Update 33), Zenimax zamierza poprawić system walki w grze, czyli – delikatnie mówiąc – jeden z najbardziej krytykowanych elementów całego ESO.

Spodziewajcie się większej dynamiki, większego ujednolicenia, lepszego balansu, a także zauważalnych buffów dla nieużywanych, niepopularnych umiejętności.

Oto, co ma do powiedzenia główny Combat Designer ESO:

W Aktualizacji 33 zmiany koncentrują się na tym, aby prawie każda umiejętność gracza w grze dynamicznie skalowała się z najwyższymi statystykami ofensywnymi. Podobnie jak nad tym, nad czym pracowaliśmy z pasywami i zestawami przedmiotów, chcemy zapewnić wam możliwość wyboru umiejętności lub broni w oparciu o mechanikę rozgrywki i ekspresję, z mniejszą liczbą ograniczeń.

Oznacza to, że każda umiejętność, która wcześniej skalowała się wyłącznie ze Spell Damage oraz Max Magicka, będzie teraz dynamicznie skalować się z Weapon Damage oraz Max Stamina (i odwrotnie). Dzięki temu chcemy zachować tożsamość wielu stylów gry, wzmacniając koszt umiejętności jako czynnik ograniczający częstotliwość korzystania ze zdolności, ale z mniejszą troską o to, jak potężna jest ta umiejętność w oparciu o wybraną ścieżkę statystyk.

Będziemy również podwójnie pozyskiwać wzmocnienia umiejętności i zestawów przedmiotów, takich jak Major Prophecy z Major Savagery, z tym samym, co dotyczy Brutality i Sorcery. W dłuższej perspektywie planujemy po prostu połączyć te bonusy, aby było mniej nazw i efektów, o które trzeba się martwić. To jednak wymaga dodatkowej pracy, w związku z tym może minąć trochę czasu, zanim będziemy w stanie to zrobić.

Oprócz kontynuacji hybrydyzacji, przejrzeliśmy również wiele umiejętności i wyczyściliśmy niektóre z ich funkcji, upewniając się, że te, które nie są używane tak często, otrzymały trochę ulepszeń. Jest to potrzebne do ukierunkowania odstających od reszty umiejętności lub zestawów w celu dostosowania balansu. Większość zmian nie jest tak efektowna ani inna, ale zamiast tego zapewnia dodatkowe ulepszenia jakości życia, takie jak wydłużenie czasu trwania w celu łatwiejszego zarządzania lub dostosowania skalowania. Na przykład, przeobrażenia Lotus Flower dają ci wybór, czy chcesz uzyskać więcej ogólnego leczenia, czy też znacznie dłuższy czas bezawaryjnej pracy przy mniejszym mikrozarządzaniu.

Celem jest otwarcie drzwi do budowania wolności i różnorodności. Wiemy, że niektórym graczom takie zmiany wywołają potrzebę poświęcenia czasu i wysiłku na zmianę wyposażenia, ale wierzymy, że długoterminowe korzyści będą tego warte.

Więcej TUTAJ.

Przypominamy, że tegoroczna przygoda ESO nazywa się “Legacy of the Bretons”, a główny dodatek “High Isle” (premiera w czerwcu) zabierze nas do miejsca, które nigdy nie gościło w grach z serii Elder Scrolls.


9 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube