W Neverwinter Online nie wbijecie już wyższego poziomu niż 20
Ostatnio w Neverwinter Online pojawiło się sporo zapowiedzi interesujących zmian. Dodano przykładowo klasę barda, czy ogłoszono „ level squish”, w ramach którego maksymalny poziom ustawiony zostanie na 20. Dzięki wywiadowi dla MassivelyOP wiemy również, że poprzeczka ta nie zostanie podniesiona, a przynajmniej deweloperzy nie mają takich planów.
Cała zawartość Neverwinter Online zostanie dostosowana w aktualizacji Module 21 do nowego, maksymalnego poziomu. Aby go zdobyć, gracz będzie musiał poświęcić od 10 do 12 godzin. Powodem tej zmiany jest chęć sprawienia, aby tytuł ten był bardziej przystępny dla nowych osób, które chcąc od razu wskoczyć do głównych atrakcji.
Deweloperzy zaznaczają, że wbicie 20 poziomu to tak naprawdę ukończenie rozbudowanego samouczka, przygotowującego do prawdziwej zabawy. W ten sposób Neverwinter Online zostanie w pełni sprawdzone przez graczy i żaden element gry nie zostanie zaniedbany. Dotyczy to również nowej, przyszłej zawartości. Nie trzeba będzie się martwić, że będzie ona zablokowana za żmudnym expieniem.
Na ten moment ekipa nie ma w planach podnoszenia maksymalnego poziomu powyżej 20. Neverwinter Online ma osobny system rozwoju postaci poprzez Item Level, więc twórcy nie martwią się o brak progresu dla graczy. Wbicie capa to zdobycie wszystkich mocy dla bohatera, a cała zawartość ponadto opierać się ma na wzmacnianiu herosa – tak opisują to deweloperzy.
Jeśli chodzi zaś o zawartość gry, która w ramach całej tej operacji zniknie to twórcy zapewniają, że nic nie zostanie skasowane, a jedynie zarchiwizowane. Kiedy przyjdzie odpowiedni czas, rzeczy zostaną przywrócone, więc nie trzeba się o nic martwić (mowa tutaj o strefach). Datę premiery Module 21 z wszystkimi nowościami, poznamy wkrótce.