War Thunder stanie się jeszcze piękniejszy i jeszcze bardziej realistyczny
War Thunder zaliczył już kilka “upgrejdów” graficznych, ale dla Rosjan (!!!) z Gaijin Entertainment to wciąż za mało.
W aktualizacji “Wind of Change” otrzymamy nowe funkcje graficzne oraz nowe wizualne boosty, dzięki czemu ten samolotow-czołgowy MMO stanie się jeszcze piękniejszy.
***
Fala uderzeniowa – efekt fali uderzeniowej powstającej podczas wystrzału z działa czołgowego oraz eksplozji bomb i pocisków jest teraz widoczny na roślinności i drzewach, a także na efektach ognia i dymu.
Dynamiczny wiatr – oprócz stale wiejącego wiatru i powodowanego przez niego jednokierunkowego wyginania się trawy, w lokacjach gry pojawią się obszary o zmiennej intensywności i kierunku wiatru.
Trawa GPU – lokacje w grze War Thunder przeznaczone do bitew mieszanych będą teraz wyposażone w generowany przez GPU wypełniacz w postaci trawy, który nie wpływa na wydajność. Nowa trawa występuje obok zwykłej, poprawiając widok terenu i tworząc soczystą warstwę wypełniającą pomiędzy glebą a wysoką trawą.
Cienie efektów – teraz cienie dynamicznych efektów pojawiły się na ziemi i zasobach środowiska gry, organicznie wpasowując je w ogólny obraz gry.
Efekty obszarowe – szereg kosmetycznych mikroefektów, które poprawiają ogólny wygląd świata gry: rozrzucone śmieci na ulicach miast, spadające liście w lasach, pył unoszony przez wiatr na piaszczystych lokacjach, iskry obok płonących w lokacjach ognisk.
Więcej TUTAJ.