Ważny dzień dla gatunku MMORPG. Przed chwilą wystartował Elder Scrolls Online: Morrowind!
Wielki dzień dla gatunku MMORPG. Wielki dzień dla Elder Scrolls Online. Punktualnie o godzinie 11:30 czasu polskiego miała miejsce światowa premiera Morrowind – obok Stormblood z Final Fantasy XIV chyba najbardziej wyczekiwanego rozszerzenia w tym roku, który wywraca zabawę z ESO do góry nogami.
Nie jest to typowy dodatek pokroju np. Legion z World of Warcraft. Morrowind jest „grą w grze”. Osoby, które zakupiły Morrowind mogą rozpocząć swoją przygodę z Elder Scrolls Online od lokacji i klas z Morrowind właśnie. Jest to możliwe, dzięki wprowadzonemu w tamtym roku skalowaniu poziomów (potwory dopasowują się do naszego lvl). „Nowi gracze mogą przenieść się do świata Elder Scrolls Online: Morrowind i stworzyć nową postać bez konieczności zaliczania jakiejkolwiek przeszłej zawartości z ESO”.
Główne nowości Morrowind:
- Nowa klasa – Warden
- Nowa kraina - Vvardenfell (największa lokacja wprowadzona dotychczas do ESO)
- Battlegroundy PvP
- Nowe dungeony
- Nowy trial - Halls of Fabrication
- Nowe przedmioty do zdobycia
- Nowe rodzaje domków
- Nowe wyposażenie do domków
- Nowe kolekcje
- Zwiększony cap dla Champion Points
- Zmiany w systemie expienia (początkowe lvl-e będą wymagały mniej pkt. doświadczenia)
- Zakończenie obecnych kampanii PvP
Elder Scrolls Online: Morrowind możecie kupić w dwóch wersjach: jako upgrade do podstawowej wersji lub jako dodatek + podstawkę. Ceny upgrade’u zaczynają się do 75 złotych, za dodatek plus Elder Scrolls Online trzeba wydać około 130 zł. Nie pożałujecie, bo ESO jest wart każdego grosza.