Wielkie nerf World of Warcraft. Blizzard lituje się nad rajdowymi graczami

Dodany przez guru ponad 2 lata temu
2 4868
Wielkie nerf World of Warcraft. Blizzard lituje się nad rajdowymi graczami

Dzisiejszy update wprowadza gigantyczny nerf dla Sepulcher of the First Ones – ostatniego (ale wciąż najnowszego) rajdu World of Warcraft: Shadowlands.

Praktycznie wszystkie bossy w tym rajdzie zostaną osłabione: pojedyncze mechaniki i zadawane w ten sposób obrażenia spadają - w skrajnych przypadkach - nawet o 90%.

Blizzard wsłuchał się podobno w opinię fanów (którzy twierdzili, że niektóre mechaniki są zbyt śmiercionośne), choć głównym czynnikiem opowiadającym się za nerfem były… liczby.

Od premiery Sepulcher of the First Ones – trzy i pół miesiąca temu – tylko 264 gildiom na świecie udało się pokonać rajd na najwyższym mitycznym poziomie trudności. Dla porównania finałowy rajd w Battle For Azeroth został – w tym samym czasie – wyczyszczony przez ponad 700 gildii.

Przykłady nerfów (biedny Jailer):

Lihuvim

  • Lihuvim health reduced by 15% on Mythic difficulty.
  • Resonance Cascade damage reduced by 90% on Mythic difficulty.
  • Increased the cooldown of Guardian Automa’s Form Sentry Automa on Mythic difficulty.

Halondrus

  • Aftershock damage reduced by 75% on Mythic difficulty.
  • Planet Cracker Beam damage reduced by 65% and its damage occurs less frequently on Mythic difficulty.

Rygelon

  • Dark Eclipse now targets 3 players on Mythic difficulty (was 4).
  • Unstable Matter health reduced by 25% on Mythic difficulty.

The Jailer

  • Jailer melee damage reduced by 25% on all difficulties.
  • Torment damage reduced by 30% on all difficulties.
  • Unholy Eruption damage reduced by 30% on all difficulties.
  • Rune of Compulsion absorb reduced by 30% on Mythic difficulty.
  • Chain Breaker now targets the nearest 3 allies on Mythic difficulty (was 4).
  • Incarnation of Torment health reduced by 20% on Mythic difficulty.
  • Diverted Life Shield reduced by 75% on Mythic difficulty.
  • Chains of Anguish will no longer reposition linked targets when the primary target moves out of range on Mythic difficulty.

Więcej szczegółów TUTAJ.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube