Wielkie zmiany w Metinie 2. Od dziś jest to trochę inna gra...

Metinek

Puśćcie sobie kultową muzyczkę z gry…

… i poczytajcie, co stało się z jednym z najpopularniejszych MMORPG w naszym kraju.

Metin2 otrzymał dzisiaj wersję 17.5, która – cytujemy – „należy do największych aktualizacji od dłuższego czasu”. To nie tylko rozwinięcie istniejącego już contentu (Świątynia Zodiaku – nowy loch z 12 bossami, nowe bonusy, Talismany, ulepszenia w interfejsie postaci), ale przede wszystkim długo obiecywane zmiany w balansie klas.

GameForge mówiło o tym od dawna, ale teraz wreszcie zaczęło działać. Bo to nie młoda (gniewna) społeczność, nie boty, nie prywatne serwery, ale właśnie balans był głównym problemem gry. 

Zmiany dotyczą one przede wszystkich obliczania różnych parametrów, łatania bugów (np. "ciosy krytyczne i przeszywające"), modyfikacji umiejętności i niektórych mechanik klas. Chcemy zapobiec uśmierceniom jednym ciosem, i poszerzyć ich specyfikacje. Nie mam zamiaru deprecjonować obecnie istniejącego wyposażenia, a jedynie wprowadzić równowagę między klasami dla PvE i PvP”.

Mamy nadzieję, że w ten sposób udało nam się poczynić pierwszy krok w kierunku ponownego uatrakcyjnienia PvP”.

Zobaczymy, ile z tych ambitnych planów zostało spełnionych. Oczywiście, nie da się tego załatwić jednym patchem, ale wbrew pozorom od tej aktualizacji zależy naprawdę wiele.

Zagracie TUTAJ

Zobacz także

7 komentarzy