World of Speed pracuje nad optymalizacją i grami rankingowymi

Ss a62862ec94139bc29f79d58bdddd26aa8ae60eb0.1920x1080

World of Speed nie zbliża się z zawrotną prędkością do otwartych testów beta, a raczej powoli człapie do tego etapu. Niemniej deweloperzy podkreślają, że ciężko pracują nad dopracowaniem gry, aby wypuścić ją w pożądanym stanie.

Tym razem wzięto na warsztat optymalizację oraz problemy z błędami i utratą pamięci. Generalnie podobno World of Speed jest już na prostej pod tym względem, chociaż niektóre elementy nadal wymagają uwagi. Dlatego twórcy podkreślają, że sporo poprawek technicznych zostanie wprowadzonych później.

Co się zaś tyczy samej produkcji, przyjrzano się grom rankingowym. Postarano się, aby próg wejścia do Wyścigów Rankingowych był o wiele bardziej przystępny. Dlatego zniesiono wymagania co do brania udziału w tym trybie. Do tego nie ma już negatywnych „points multiplier”. W World of Speed działał system premiujący wygrane i karzący za przegrywanie.

Jeśli wygrywaliśmy kilka gier pod rząd, otrzymywaliśmy sporą premierę punktową, a za przygrywanie, traciliśmy zdecydowanie za dużo. W efekcie wspięcie się do lepszej ligi często graniczyło z cudem. Teraz system ma być mniej złośliwy wobec graczy, zwłaszcza nowych. Będziemy dostawali (lub tracili) więcej punktów za wyścig, ale żaden modyfikator nie sprawi, że zyskamy lub utracimy za dużo. Do tego wprowadzono poprawki w matchmakingu, aby lepiej dobierał zawodników.

No to teraz pozostaje czekać na otwarte testy beta.

Zobacz także

2 komentarzy