World of Warcraft był znowu DDoS-owany, ale za to w Classicu naprawiono Layering

Dodany przez PefriX około 5 lat temu
2 5062
World of Warcraft był znowu DDoS-owany, ale za to w Classicu naprawiono Layering

Na pierwszy ogień idzie negatywna wiadomość – Blizzard informuje, że serwery World of Warcraft ponownie były DDoS-owane. Wczoraj przez kilka godzin występowały spore problemy ze stabilnością połączenia oraz kłopoty z wejściem do gry.

Atak zakończył się dzisiaj nad ranem,  ale nie oznacza to, że sytuacja się nie powtórzy. Deweloper prosi, aby gracze wzięli to pod uwagę, jeśli chcą zagrać w najbliższym czasie. Serwery będą aktywne, ale jakość świadczonych usług może zwyczajnie odbiegać od normy.

„Today, Saturday, September 7, the World of Warcraft service has been negatively impacted by an ongoing distributed denial of service (DDoS) attack. For several hours today, we’ve repeatedly seen WoW realms targeted and taken offline by the attacker(s).

It is our top priority to resolve any issues that prevent players from being able to smoothly play World of Warcraft. However, it is the nature of DDoS attacks that players may experience the game becoming unavailable. If you are disconnected or have issues logging in, please be patient and wait a few minutes before trying again. We will continue to work to address the situation. Thank you for your patience and understanding.”

Z dobrych informacji z kolei – system Layering otrzymał ważną poprawkę w World of Warcraft Classic. Gracze narzekali, że niektóre osoby nadużywali czegoś, co miało pomóc rozładować nadmiar graczy w początkowych lokacjach. Sporo osób przeskakiwało bowiem na „kanał/warstwę” znajomego, co pozwalało zabić im potrzebnego moba bez potrzeby czekania na jego wskrzeszenie. Do tego metody tej używano, aby zdobyć dodatkowe skałki lub kwiatki.

Jak Blizzard rozwiązał problem? Wprowadzając po prostu „cooldown” na możliwość używania Layeringu. Nie będzie można co chwilę zmieniać „kanału”. Czym częściej w krótkim okresie czasu będziemy to robili, tym dłuższy będzie czas odnowienia. W drugą stronę działać to ma analogicznie – czym rzadziej skaczemy po „kanałach” tym częściej będziemy mogli to robić.

Zmiana na wejdzie w życie na europejskich serwerach World of Warcraft Classic wraz z najbliższym resetem.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube