World of Warcraft dostanie system pingów - znany z LoLa, Doty czy Apexa
Jeśli graliście w League of Legends, Dotę 2 lub pierwszy z brzegu Battle Royale (np. Apex Legends), na pewno spotkaliście się z “pingami”.
Nie chodzi jednak o ping służący do mierzenia jakości połączenia internetowego, ale ping jako środek komunikacji z drużyną.
Taki ping pozwala oznaczyć jakiś cel lub obszar na mapie, podpisując go dodatkowym komunikatem np. “Obserwuj”, “Broń”, “Zagrożenie”, “Loot”, “Idź tam” itd. Jest to naprawdę fajne narzędzie, które bardzo ułatwia i bardzo uprzyjemnia rozgrywkę w grupie.
I miło nam poinformować, że taki właśnie Ping System zawita do World of Warcraft (Dragonflight) z patchem 10.1.7. Oto wypowiedź Pana Morgana Daya – Associate Game Director w Blizzardzie.
W 10.1.7 właściwie dodamy system pingów. Więc coś, co znasz z DOTA, League of Legends, Apex i podobnych rzeczy, gdzie istnieje system ping z kontekstowymi pingami, dzięki którym możesz naprawdę szybko komunikować się w czasie rozgrywki.
Dajemy graczom narzędzie do szybszej komunikacji, szczególnie jeśli chodzi o gildie. Uwielbiamy oglądać gildie biorące udział w rajdzie, które mogą mieć pewne problemy z dostępnością. Więc dodajemy coś, co naszym zdaniem jest ważne, aby ludzie mogli rozwiązać problemy, które dla nich tworzymy.
Premiera Patcha 10.1.7 jest zaplanowana na jesień.