World of Warcraft jako gra first-person. Pewien gracz zdobył w ten sposób max level

World of Warcraft został już ukończony na wszystkie możliwe sposoby.
Czy aby pewno?
Oto gracz, który zdobył 60 level (po level squishu jest to maksymalny poziom doświadczenia w “Królu MMORPG”), bawiąc się – od początku do końca – w pierwszoosobowej perspektywie.
WoW nie posiada oficjalnego/legalnego wsparcia dla widoku First-Person, ale wystarczy wykorzystać parę tricków z opcji gry, albo pobrać specjalnego addona, i nasz World of Warcraft totalnie zmienia swoje oblicze.
Co prawda granie w World of Warcraft z kamerą First-Person nie jest ani przyjemne, ani funkcjonalne, ani efektywne (spadki fpsów, bugująca się kamera, glitche) ale czego się nie robi dla sławy, prawda?
***
Wbicie 60 lvl w FPP zajęło naszemu bohaterowi trzynaście normalnych dni. To znaczy, że od momentu stworzenia postaci do wbicia “sześćdziesiątki” minęło niecałe dwa tygodnie nieregularnej zabawy.
