World of Warcraft: Midnight ujawniony. Oto co przygotował dla was Blizzard!

No i stało się - Blizzard oficjalnie zaprezentował „Midnight”.
To jedenaste (aż trudno uwierzyć) rozszerzenie w historii WoW-a, a jednocześnie druga część nowej fabularnej trylogii zatytułowanej „Worldsoul Saga”.
Oto cinematic trailer „Midnight” (delikatnie mówiąc nie jest to jakaś porywająca kinówka, Blizz tworzył dużo lepsze filmy):
A to gameplay trailer „Midnight”:
Można już zamawiać rozszerzenie (TUTAJ), choć wciąż nie znamy dokładnej daty debiutu „Midnight”. Blizzard wspomina tylko o 2026 roku, bez konkretów.
Standardowa edycja kosztuje 180 zł, wersja Heroic - 309 zł, a wersja Epic Edition 389 zł.
Wróć do legendarnego królestwa Quel'Thalas i przemierzaj nieznane oraz przeprojektowane krainy w poszukiwaniu nowych sojuszników w walce z Xal'atath. Wyrusz do odświeżonej Śpiewającej Puszczy (Eversong Woods) i Zul'amanu, krain znajomych, choć w dużym stopniu nowych. Odwiedź spowitą blaskiem pierwotną dżunglę Harandaru, która rozciąga się u zbiegu korzeni Drzew Świata, i odkryj odległy, nieprzyjazny, zniszczony przez Pustkę świat, gdzie rządzą drapieżcy, a niebezpieczeństwo czai się w każdym cieniu.
Główne nowości „Midnight” to:
- Dwie nowe krainy - Harandar, The Voidstorm
- Dwie przeprojektowane krainy - Eversong, i Zul'aman
- Nowa sprzymierzona rasa (Allied Race) - Haranir
- Nowa trzecia specjalizacja dla Demon Hunterów - Devourer
- Housing (ale o Housingu już wiadomo od dawna)
- Nowa funkcja - Prey („pozwalająca mierzyć się z groźnymi przeciwnikami, co jest ryzykowne, ale zapewnia większe nagrody”)
- Osiem nowych dungeonów
- Trzy nowe rajdy (od razu na premierę dodatku): jeden z nich będzie miał 6 bossów, drugi 2 bossów, a trzeci tylko jednego bossa)
- Ulepszone wrażenia dla nowych i powracających graczy („ciesz się usprawnionym procesem zdobywania poziomów”)
- Nowy Battleground dla walk 40vs40 - Slayer’s Rise
Więcej TUTAJ.
PS No i jak się podoba „Midnight”?



