World of Warcraft na Unreal Engine 4 przy użyciu Ray Tracing

Dodany przez Sildu około 3 lata temu
8 6008
World of Warcraft na Unreal Engine 4 przy użyciu Ray Tracing

Pamiętacie Pana Daniela L., który przenosi już od jakiegoś czasu lokalizacje znajdujące się w World of Warcraft na silnik Unreal Engine 4.

W ostatnich latach sporo się tych portów WoW-a na UE4 pojawiło, ale chyba nikt nie próbował zrobić tego przy wykorzystaniu technologii RTX Ray Tracing.

Ray tracing to Święty Graal grafiki komputerowej. Technika ta pozwala symulować fizyczne zachowanie światła, umożliwiając renderowanie w czasie rzeczywistym grafiki o kinowej jakości, nawet w przypadku najbardziej wymagających pod względem graficznych gier.

Poniżej znajdziecie filmik z twórczości pana Daniela L., zdecydował się na takie lokalizacje jak Stormwind, Goldshire (karczma), Duskwood oraz bonusowo Grizzly Hills. Zapraszam do oglądania i podziwiania.


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube