World of Warcraft zanotował "największy kwartalny wzrost abonentów w historii”
Wreszcie jakieś pozytywne informacje z obozu Blizzarda.
Tak się przynajmniej wydaje, bo najnowszy raport finansowy Activision-Blizzard ma dwie strony medalu.
Najpierw mowa o 16-procentowym spadku przychodów rok do roku (Q3 2019 do Q3 2018)…
… jednak potem dowiadujemy się, że miesięczna liczba aktywnych graczy wzrosła z 32 do 33 milionów. Ponadto World of Warcraft zanotował „biggest quarterly increase to subscription plans in franchise history, in both the West and East” - czyli największy kwartalny wzrost abonentów w historii gry.
I chyba nikt nie ma wątpliwości, że gratulacje należą się przede wszystkim WoW Classic, dzięki któremu o World of Warcraft znowu jest głośno.
Żałujemy jednak, że Blizzard nie podzielił się z nami dokładnymi liczbami. Możemy tylko zgadywać, ile osób odnowiło subskrypcję ze względu na WoW Classic… oraz ile osób zrezygnowało z gry po jednym miesiącu. No i czy tak wielkie zainteresowanie klasykiem przełożyło się na normalną wersję gry?
Pełny raport znajdziecie TUTAJ.